Ontwikkelen van een nieuwe marketing- of communicatiestrategie

Op zoek naar iemand om te sparren over een nieuwe communicatiestrategie? Of iemand die jullie communicatie- of marketingplan kan schrijven of updaten? Dan ben je bij CommunicatieCheck aan het juiste adres.

CommunicatieCheck heeft al veel plannen mogen schrijven, zowel voor de profit als non-profit sector. Bijvoorbeeld voor de coalitie ‘Van Betekenis tot Einde’, waarbinnen acht organisaties op het gebied van palliatieve zorg samen werken. Voor en met hun is een plan geschreven om mensen (jong en oud) na te laten denken over het levenseinde (en hun wensen hier omtrent).

Susan heeft ook strategieën ontwikkeld voor de toeristische regio campagne “Op de Heuvelrug”, de marketing/communicatie verzorgd voor een makelaar, assurantiekantoor, vakantiepark, restaurant, streekbier, Nationaal Park Utrechtse Heuvelrug en voor de 20 nationale parken in Nederland. Ik vind het leuk om in jouw bedrijf of organisatie te “duiken” en te komen met een passend en verrassend communicatie- of marketingplan of mee te denken over een nieuwe communicatiestrategie. Samen een keer sparren? Neem dan contact met me op.

CommunicatieCheck heeft ook plannen geschreven voor een makelaar, assurantiekantoor, zorgorganisatie, gemeenten, vakantiepark, restaurant, Brouwerij Heuvel en diverse nationale parken in Nederland. Ik vind het leuk om in jouw bedrijf of organisatie te “duiken” en te komen met een passende en verrassende communicatiestrategie.